Tété is an imaginative child who feels pushed aside by the arrival of a baby brother. He can't stand seeing the baby suckle his mother. "Why do I have to drink cow's milk while this monster drinks my mother's milk ?" He likes to talk to the moon and is terrified by the idea that he is the village child who will have to climb to the top of the human pyramid for the village fête. He lives in a big house in the country, where his parents are agricultural workers.