Victor and Joseph, two french motorcycle cops, are inseparable friends, ready to hang on in there for life!... Joseph is happily married and Victor is looking for the love of his life. Where there's a will, there's a way ! And when Victor sees Julie, he decides to find the way. Victor and Joseph really need to hang on in there when they "inherit" five million francs.
"I film what I feel since emotion is the most important for me. I need to share the actors' experience and guide my imagination while remaining as alert as possible. As a result, images need to be energic in order to support the action while avoiding gratuitous aesthetic effects or mannerisms."