A street in London. ItUs 8 in the morning and the BBC announcer starts summing up the main news of the day. Following a series of unexplained deaths, panic is spreading through London. The only lead Scotland Yard has is that of mass poisoning. In the meantime, the milkman does his rounds, delivering bottles of milk to every doorstep.