This story is a simple tale. A very simple tale. It is the story of a plot to discredit a fine politician and to prevent him from obtaining the supreme role. Which one? The one that rules our lives, of course. The role of the President of the Republic. Many innocent people had to suffer because of it.
Who will the next God be? The president who will win the next elections? The new God adored by the crowds? I had concluded by saying that it would be Gaspard Arthus, the head of the Secret Intelligence Service, who would lead the fight in the name of the former president. Wasn't it rumored that he was the most powerful man in the Republic's Black Cabinet?