"I'm not a great fan of musical comedies, and our major worry in the beginning was: that the sung passage weren't just sketches, that they be part and parcel of the plot and the emotions. And they're not complete songs; it's three lines here, three lines there... and that'd never been done." (Jean-Pierre Bacri)