Under the pseudonym of Mr. and Mrs. Go, Alexandre Dard and Aurore Lalu, two famours actors, arrive in the middle of the night in a remote valley in the Pyrenees. Alexandre imagined that it would be the ideal destination to keep Aurore, prey to nymphomaniac crises, away from temptation so they can rekindle their relationship.