Secretive, he confides his pain to no one, not even to his sister Agnès, with whom he is nevertheless close.
A teacher, she has been married to Jean-Philippe for a long time. Love, complicity, and years spent together don’t prevent moments of melancholy. One day, Agnès encounters Stéphane. Now a young man, she knew him when they were children.