In Belle-Ile, twenty-year-old Greg and his boss, Michel, canvass a bar manager with an eye to selling him some alarm systems. They have no luck. Before getting the boat back to the mainland, Michel suggests that his young colleague smash a window so that they may better sell their products the following week.