Yelle plays Louise, a young lady lost in the middle of nowhere. At a bus stop, she meets a young man dressed up as a huge chick who pedals with difficulty on his rusty bicycle. An improbable, soft and absurd meeting, between two lost birds who are going to take a real path in life together.