Pierre returns home urgently to get his passport before taking a plane which he is afraid of missing. When he arrives in front of the door of his apartment, he discovers that he forgot his keys in the taxi. His salute is with Krista with whom he has left a double of his keys. He calls her, she answers, but she is in Los Angeles.