At the age of 43, Guillaume Canet has every reason to be happy. Yet his life with Marion, his son, his country house, and his horses all make him look like a has-been. He seems to have lost his sex appeal. Guillaume understands that he must change everything, and fast. And he'll have to go to great lengths to do so, while his nearest and dearest look on with amazement.
"Oscillating between laughter and drama, Rock 'n' Roll is powered by an audacious screenplay delivered with remarkable frankness."
"A portrait of an artist experiencing a full-blown mid-life crisis. But for real. Guillaume Canet playfully explores his own image and ends up staging the perfect holdup. Amusing and surprising."
"Marion Cotillard and Guillaume Canet play themselves in a silly and surreal French satire."