Since the age of seven, Alex has been obsessed with one thing: to win the heart of Sandra Valenti, the prettiest girl around. Well, the prettiest girl in the entire world in his eyes. But now it’s time for action: he must come up with a foolproof plan to get to know her. Alex enlists the services of Antoine Chamoine, who almost twenty years earlier managed to seduce Monica, Sandra’s mother.