The sublime Jackie Larose, queen of the charm and the eroticism, undergoes an operation of the bowel which leaves her with a colostomy. A hole provided with a pocket. At her return, rather than to make a cross on her job, she asserts her intention to pose naked for the magazine Coconut Rabbit. Oh Jackie! Where are you taking us? In what abyss? And what is this fever of which you are the first shiver?