Michel suffers from a strange pathology. A perfectly old-fashioned and rare type of racism: the hatred of Englishmen. This obsessional fault, led him to create an association (which the only members are, except himself, his brother and a friend) and to lead commando operations (covering of English terms with stickers, and street hawking of a violently anti-British review).