Jerem decides to settle at his grandma’s place to compose his first album. There, he meets So, a mysterious investigator working on behalf of the startup Digital Cool.
She will persuade Jerem to try out Yves, a new kind of smart refrigerator gifted with an IA. Little by little, Yves creates bonds of friendship with Jerem and, by becoming his ghost writer, will turn him into a star.