Alex, a twenty-year-old student, lives in a room at university, on the campus of a faculty in province. At this beginning of summer, she( gets ready to do a Master's degree in financing of cultural projects, when, regrettably, her( computer breaks down loosing the report that she had the carelessness to not protect. After advice from her best friend, Tatiana, she asks then the head of the university who advises her to call an IT repairer. This one is gradually going to invade her existence.