Two mentally handicapped persons, helped by their educators, realize the holdup of the century. With their respective talents, and in the style of Ocean Eleven, they are going to manage to steal, in broad daylight, during an exhibition, jewels of a priceless value. With the money, they will go on a holiday in the sun. Well almost.