Knife, it is Maxime's story, a young Resistance fighter who arrives starved in a strange country. He meets Julie, native looking for desire, she tells him insane stories about the origin of the history of this country. Strengthened by diverse discussions, diverse adventures, the young people will certainly end up with links which are established between deep desire and the true love.