Bear cub, is the story of Alice and Jean, two young adults who speak about love on the top of a hill. They grew up together with this rustic decoration in this charming part of the country. That day, the memories and feelings need to be dusted. Secrets. Words. Alice and Jean will converse until the color of true love appears.