Sneakaly, a pianist admits his mistress through the window of his lounge. His friend trumpeter will be his alibi, playing both instruments at the same time and so covering the incredible noise of his cavort. Risky bussiness, because the wife is just in the room next door. All the more risky when we are short of breath.