It's the story of a young man, Pierre, who encounters a young woman, Pauline, in an old suburban train. Where is this train going? Neither the passengers, all of whom are rather strange, nor the ticket inspector, seem willing or able to answer their question. Pierre and Pauline slowly discover the destination of this driver-less train.