Lucien, a low level criminal, and Anna, his young partner, dream of leaving to live in Hawaii. To concretize this dream, he ransacked a jeweller's shop with two accomplices and Anna is in charge of going to haggle with a receiver. But the affair turns badly and Anna finds herself in the chest of a car, dying. Lucien and his two accomplices dash to her rescue.