Malcolm, a retired agent with the I.S.S.A. (International Secret Surveillance Agency), asks a favor of his old friend Sean, who is still serving with the agency. He wants him to find his daughter Julie, whom he was forced to abandon eighteen years ago, faking her death in order to protect her.