Martial, age seventeen, has ran away to Nice, to see his mother, singer with a chaotic life. Near her house , he meets three women: an employee of the Organization managing unemployment , a former classmate, and owner of the place. Three educational and sentimental fragmentsl. Three secrets. Three songs.