Every morning Samuel commutes to work by subway. And every morning, he exchanges glances with Ima, always seated in the same subway car. But for a year he has not had the courage to speak to her, let alone tell her how he feels about her. His co-worker Oscar tries to show him that he has to take a chance before life passes him by.