A missed appointment which we would have wanted to live and which we keep rehearsing ceaselessly, or a hoped meeting which we reinvent constantly. For Lucien, everything is material for dreams. The memories only really take their sense when we try to achieve them: that is why he looks every day at the passers-by in the street.