Romain, 39, is obsessed with finding the ideal woman. He thinks he's found her on the web, 26-year-old Svetlana who invites him to Ukraine to meet her family. Switching from fantasy to reality, He makes preparations to leave, but those closest to him, all women, are preventing him from achieving his dream. Pushed into a corner just before his departure for Kiev, Romain is forced to come clean with them. What Juliette, his daughter, discovers will change forever the way she sees her father.