Today is Isabelle's birthday. She would have been twenty-five. Lucas has gone to work at the silo, taking his favorite song with him. And it's at the silo that the representative shows up, Isabelle's old school friend. They recall old times. Lucas says nothing, as though nothing's happened. Because today is Isabelle's birthday. She's twenty-five.