In a jennerian refugee camp, a salesman of flowers tries to earn his living, in particular thanks to the funerals (those of the martyrs in particular). But nobody really wants his flowers in this camp where enjoyment and reasons for celebration are rather rare.He is an easy prey for the Israeli secret services.