A bank robber is so besotted with one of the cashiers that he programmes his hold-ups to whichever branch she is working in. Finally he decides to go all out and kidnap her so that he can declare his love for her. But being masked and hooded, his clumsy courtship is a far cry from the traditional proposal over a candlelit dinner.