Axel leads a quiet life until he receives an anonymous letter. This letter states that, when a certain person dies, whom Axel doesn’t know, he will receive some money. Other such letters arrive, more and more frequently, more and more regularly. Rapidly, fantasy overtakes reality. Or vice versa? What are these voices that we can hear? And who are these Blond and Black guys that no one else seems to see? Axel feels driven to be at the right hand of God and progressively goes astray between delirium and reality.