Charles Letowsky, thirty-year old pianist, met his new neighbour, Mrs Erwinne. She has a very particular hearing which is bothered only by the tiniest of sounds, not even perceiving the noisier sounds. At first simple misunderstandings, their neighborhoodly relationship is going to turn sour fast, until Charles Letowsky finds the miracle solution.