A father and his son leave in the early hours. Their journey leads them to an isolated village, in front of a house with closed shutters. With, in every sleepy room, the tracks of a person who has just died, the remains of a whole life. Furniture, clothes and objects, as so many indications in the story of a life and a death. The proofs of a real-life experience, the still warm ashes of one presence gone away which the father and his son are going to move to tidy up, to wash. Empty.