The casting which Anna goes to today takes place as the majority of them, it is a disaster. It is a pity her sick shyness prevents her from living the life which she would want. Furious, she scolds herself in the mirror and her reflection answers her! Not being able to any more reflect a idiot, she decides to coach her so that she manages finally to be a stronger person. Life is a jungle, Anna is going to have to come down in the arena, fight to make to succeed.