Marie searches for her past by trying to find Macha, a young child from Chernobyl with whom she spent her holidays. Arriving in Ukraine, the track of events overflow and Yann, the companion of the young woman, disappears mysteriously. Marie makes friends with Anna, a young Ukrainian. The movie follows their trip to find Yann. Their quest brings them closer to the restricted zone around Chernobyl.