Nouké and her brother Tyl, illegitimate Syrmiens of birth, abandon their tribe to follow Naos and Deneb, two Gamaliens who came to find them for their healing talents. During their trip, Naos and Nouké fall in love with each other. Two years later, Naos gets ready to become the leader of his tribe. But for it, he has to marry a gamalienne girl.