Lisa is thirteen years old. She likes bike rides and the rustle of the wind in the big trees. One afternoon, on a small forest road, the chain of her bike goes off the rails and she meets Paolo, a marginal artist who is going to teach to her to look. She will eventually discover his secret and why he confided in her a one day that she had a gift.