Tomorrow is the funeral of Benedicte’s stepfather. She is 43, a psychologist, and a mother. She has to deal with her children’s anxieties about what to wear, see her patients before leaving, prepare sandwiches for the trip, and put up with her husband’s sarcasm. So far, she’s holding it together.