Jacques is schizophrenic. A grown man, he lives alone with his elderly father in a ramshackle house in the countryside and spends his days chain-smoking cigarettes, watching old American movies on TV, and getting wasted on beer. When the old man suddenly dies, Jacques’ siblings — Louise, Estelle and Fabien — are confronted with the burdensome question of what to do with their brother. A hard look at the dark reality of living with a psychotic disorder… for both the sufferer and their loved ones.