Kumba is a young woman from the Ivory Coast who lives alone in Paris. She has two children: seven-year-old Adja and eight-month-old Bakary. On this particular day, she is asked to stand in at short notice for a cleaning lady friend. Kumba must decide between the job and looking after her youngest child. She sets out for work, fear gnawing at her, for she leaves the baby behind at home.