Twenty-four-year-old Safiatou is a Malian living in France. Twenty-seven-year-old Laurent Balzan is a young executive from a wealthy background. The two meet via the Internet. It's love at first sight. From this liaison, which at first would seem impossible, a marvelous musical love story arises between France and Africa.