The little Rui struggles with the bitternesses of tlife in a summer camp. It is not simple to be a part of the group of the youngest, to be ignored by the apple of his eye and to see his dormitory vandalized by hooligan teenagers. Fortunately, in the forest, dahus persists in not showing themselves.