In contact with a flavour which he formerly knew, a man is taken by the stream of his thought. Invaded by the plurality of his being that this memory reveals, he penetrates into the depths of his memory, investigating the borders of his internal universe. Mixiing American tradition of music, the melancholic contemporary and aesthetic digital avant-garde, Cantor Dust Man stages a colored and poetic universe, enchanted with the words of the music.