Eight years have gone since their departure. Four crew members are about to reach the purpose of the mission E.r.i.s. The communication with the Earth will be cut during three months, until the launch of their journey of return. They leave their last testimonies to learn to live and not to forget. And give to all those who stayed some words to be shared. Testify and love. Some moments found in front of a device of transmission, before the big disappearance.