In a world ravaged by the war and where the air is only poison, the survival of men depends on gas masks and on a dated technology. Within a survivors' community, Oca, a young warrior, longs to obtain the rank so desired by protector. He agrees to surmount three tests very precarious. But will he survive the attacks of the howler, the invincible renowned bloodthirsty creature?