A man, a woman, a professor, a miniaturization, a bricohe. Welt is not really a short film with classic a story. We do not try to familiarize the spectator with big emotional reinforcements, but we incite him to listen to his own feelings. Diverse situations stage two characters in front of the whims of a director among whom the humor and influences are apparently changeable.