In a near future, after six years of conflict, Europe is split in two. The insurgents control the South. The North employs Private Military Companies. Their mission: the language of Blue Turtle. This drug entails an immediate addiction. The South sinks into chaos and madness. The SPM takes advantage of these thefts to devote to the traffic of nuclear armament. Their suppliers are mercenaries skimming this no-go area named Jungleland.