A tale of the whole world. Kazadéus, the tired ogre, cultivates children for years to listen to them crying. His fields in tears are a pleasure which makes him dream. But one day, Lucie, a young baby, smiles in full. Kazadéus decides to lock hiher upas all those who do not like sobbing. But all the baby Lucies have prepared a revenge to get rid of Kazadéus. They have eternity.