For the weekend of October 31st, 1934, Count Igor Mérknök organizes an evening. Sonya is taken by jealousy when she discovers that her ancient lover, Hugh, who is now with Lily. Meanwhile, Count Igor tells folk stories of vampires from Central Europe and frightens his guests.