A dreamy girl, Pykessa, is left with herself because of the negligence of a depressive father. She hides her sadness and her need for attention under an overflowing imagination, by creating an imaginary friend under the lfeatures of a radio. Time passes by, the solitude leads her towards the limbs of her mental balance. The reality distordue that she builds up is not enough to relieve her from her burden. Her psychic state deteriorates and plunges her into a totally hallucinatory world. Her father is going to realize the disaster too late.